چرا باید به امسی سافت اعتماد کنیم؟

دانشنامه امنیتی منتخب
يكشنبه, ۱۲ دي ۱۴۰۰
زمان مورد نیاز برای مطالعه: حدود 7 دقیقه

شما به این مطلب آمده اید، چون قصد ارزیابی یا خرید آنتی ویروسِ شرکت نیوزیلندی Emsisoft (اِمسی سافت) را دارید، ولی کمی دل چرکین هستید (زیاد که نیست؟) و یا نیاز دارید که اطلاعات و دانش بیشتری درباره امسی سافت بدست آورید و دل خودتان را حسابی قرص کنید. پس با ما همراه باشید تا شما را از انتخاب‌تان مطمئن کنیم😉

در ادامه این مطلب، ما برای عمیق و محکم تر شدن اعتماد شما به شرکت Emsisoft و محصولات آن، 5 (پنج) دلیل مهم و اصلی را مطرح میکنیم. امیدواریم این دلایل بتواند دیدگاه شما به Emsisoft را وسیع تر کند. همچنین مشتاق خواهیم بود که اگر شما نقدی دارید یا با ابهام و سوالی روبرو هستید، از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا در کمترین زمان، پاسخ گوی شما باشیم.

1- اعتباری به بلندای دو دهه:

امسی سافت (Emsisoft) یکی از شرکتهای فعال و متفاوت در صنعت آنتی ویروس و امنیت سایبری است که بصورت کاملا Remote (از راه دور)، توسط Christian Mairoll اداره میشود. هرچند که امسی سافت امروزه از کشور نیوزیلند، محل اقامت کریستین میرول مسائل حقوقی، مالی و اداری خود را مدیریت میکند، ولی به جد علاقه دارد خود را فراتر از مرزها و جغرافیا ببیند. به همین خاطر امسی سافت خود را “برخاسته از نیوزیلند، مورد اعتماد تمام جهانیان” میداند. اولین جرقه های تاسیس در سال 1999 میلادی روشن شد، ولی امسی سافت بصورت رسمی، از سال 2003 فعالیت خود را شروع کرد. چیزی حدود دو دهه، به خوبی نشان میدهد که این شرکت دارای پایه های قوی و مستحکم در صنعت است.

2- یکه تاز در حریم خصوصی کاربران:

شرکت های معدودی در دنیا هستند که حریم خصوصی کاربران را محترم بدانند و زمانی که آنها بین دوراهی “پول” و “احترام به حریم خصوصی کاربران” قرار گیرند، پول را انتخاب نکنند. از آنجایی که نرم افزار های آنتی ویروس (ضد بدافزار – Anti Malware) در هسته (Kernel) سیستم عامل اجرا میشوند و نظارتی همه جانبه و وسیع بر رخدادهای سیستم عامل دارند، در نتیجه آنتی ویروس شما باید امین باشد و دست اندازی به اطلاعات و حریم خصوصی شما نداشته باشد.

موسسه معتبر AV-Comparatives در بررسی انجام شده‌اش در حوزه حریم خصوصی (انتقال داده)، رسما اعلام کرد که برند Emsisoft در کنار برند Ahnlab کره جنوبی، بهترین برند ها در حوزه حریم خصوصی هستند.

همچنین شرکت Emsisoft از معدود شرکت های فعال در صنعت آنتی ویروس است که به صراحت خود را از فرآیند های سیاسی جدا ساخته است. Emsisoft تا به امروز میتواند به صراحت تایید کند که:

  • هرگز نرم افزار خود را به منظور جمع آوری داده ها به دلیل فشارهای سیاسی تغییر نداده است.
  • هرگز نرم افزار خود را برای جلوگیری از شناسایی هر گونه بدافزار (Malware) به دلیل فشارهای سیاسی تغییر نداده است.
  • هرگز لایسنس مشتری را باطل نکرده و یا محتوایی را به دلیل فشار سیاسی حذف نکرده است.

3- برجسته ترین تکنولوژی های روز صنعت:

امسی سافت در حال حاضر از 3 تکنولوژی برجسته برای حفاظت از اطلاعات و حریم خصوصی شما بهره میبرد. هر کدام از تکنولوژی ها بصورت پیوسته بروزرسانی میشوند و در نتیجه عملکرد آنها طی زمان، ارتقا می یابند.

Web Protection: امسی سافت با استفاده از دو ماژول مجزا از وبگردی شما مراقبت میکند. در ابتدا، ماژول “محافظت وب” (Web Protection)، به جد مراقب است که شما وب سایتی که حاوی بدافزار است را باز نکنید. همچنین این ماژول مراقبت میکند که وب سایت های توزیع کننده PUP نیز مسیرشان به سیستم و دستگاه شما باز نشود. در کنار ماژول محافظت از وب، امسی سافت یک “افزونه اختصاصی نیز برای مرورگرهای مطرح دنیا” توسعه داده است. Emsisoft Browser Security که بصورت رایگان نیز در اختیار همه کاربران است، با نهایت تمرکز بر حریم خصوصی شما و بدون ذخیره کردن هرگونه تاریخچه از جستجوهای شما، اجازه باز شدن وب سایت های آلوده و حاوی بدافزار را نمیدهد.

File Guard: امسی سافت از دو تکنولوژی برتر صنعت در ماژول “محافظ فایل” خود استفاده میکند. یکی تکنولوژی BitDefender و دیگری تکنولوژی Emsisoft. ادغام این دو موتور قدرتمند، باعث شده است که بیشترین نرخ شناسایی بدافزارها، با کمترین تاثیر بر عملکرد به ارمغان بیاید.

Behavior Blocker & Anti-Ransomware: امسی سافت جز اولین برند های فعال در صنعت آنتی ویروس است که تکنولوژی رفتار شناسی را برای شناسایی بدافزار جدید و به اصطلاح “روز صفر” ابداع کرد. این تکنولوژی در طول زمان قدرتمندتر، هوشمندتر و خلاق تر شده است. همچنین ماژول رفتار شناسی امسی سافت برای محافظت شما در مقابل باج افزار، به شکل ویژه بهینه سازی شده است.

4- سال های سال، موفقیت در تست ها و ارزیابی های مستقل:

امسی سافت هیچ گاه آنتی ویروس خود را برای بردن جوایز و تست ها تولید نکرده و توسعه نداده است. ولی نتایج تست ها و ارزیابی های مستقل به خوبی نشان داده است که امسی سافت همواره در بالاترین نقطه صنعت آنتی ویروس ایستاده است.

AV-Comparatives: موسسه مستقل و معتبر AV-Comparatives در کشور اتریش، از سال ها پیش مشغول تست و بررسی محصولات فعال در صنعت آنتی ویروس است. Emsisoft در سال های 2014، 2015 و 2016 از نگاه این موسسه به عنوان محصول Top Rated انتخاب شده است و همواره در تست های مختلف این موسسه موفق به کسب نشان های ADVANCED و +ADVANCED شده است. از طریق لینک زیر شما میتوانید آرشیو کامل این تست ها را بررسی کنید:

Emsisoft – AV-Comparatives

Virus Bulletin: موسسه Virus Bulletin، قدیمی ترین و با سابقه ترین موسسه تست و ارزیابی آنتی ویروس ها در دنیا است. این موسسه بریتانیایی هر دو ماه یکبار نسبت به ارزیابی محصولات فعال در صنعت اقدام میکند و نتایج آن را در اختیار عموم کاربران قرار میدهد. امسی سافت تا به امروز، بارها و بارها موفق به کسب نشان VB100 از این موسسه شده است، که این بدان معناست که محصول امسی سافت قادر به شناسایی همه بدافزار های مورد نظر این موسسه بوده است و همچنین هیچ گونه تشخیص اشتباهی در ارتباط با نرم افزار قانونی، سالم و متداول دنیا نداشته است. از طریق لینک زیر شما میتوانید آرشیو کامل این تست ها را بررسی کنید:

Emsisoft – Virus Bulletin

AVLab: موسسه لهستانی AVLab هم یکی دیگر از مراجع تست و بررسی آنتی ویروس های فعال در صنعت است. یکی از تست های این موسسه، تست تخصصی مقابله و محفاظت در برابر باج افزار ها است که توانایی برند های مختلف را در مقابله با باج افزار ها به خوبی به نمایش میگذارد. از طریق لینک های زیر شما میتوانید آرشیو کامل این تست ها را بررسی کنید. (با استفاده از بخش See the previous results در انتهای صفحه، میتوانید تست های قبلی را نیز بررسی کنید.)

AVLab – RECENT RESULTS

5- رهبر جهانی مقابله با باج افزار:

امسی سافت با افتخار و بالاتر از برندهای پرمدعای این صنعت مانند NortonLifeLock آمریکایی، ESET اِسلُواکیایی و… با تولید و ارائه رایگان بیش از 80 ابزار رمزگشای رایگان، در صدر حمایت از کاربران و قربانیان حملات باج افزاری در سطح دنیا قرار دارد. امسی سافت همواره مسئولیت اجتماعی خود را حمایت بی چون و چرا از کاربران و مبارزه با بدافزارها قرار داده است و در این راه هیچ گاه پول، منابع مالی و منفعت طلبی دارای الویت اول نبوده است. جنبش No More Ransom با حضور شرکای بزرگی مانند امسی سافت (Emsisoft)، کسپرسکی (Kaspersky) و ترندمیکرو (TrendMicro) به حمایتی همه جانبه از کاربران در سراسر جهان پرداخته اند.

✅ بدون شک تولید این حجم از ابزارهای رمزگشا رایگان فارغ از حس اجتماعی بالای امسی سافت، نشان دهنده توانایی فنی این شرکت در مقابله با باج افزار ها را نشان میدهد.

6- پشتیبانی و خدمات پس از فروش ممتاز در جهان و ایران:

ما در اینجا، یعنی امن افزار سپاهان، به عنوان دفتر و توزیع کننده انحصاری برند Emsisoft در ایران، به سیاق شرکت اصلی، بر روی خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی خود سرمایه گذاری ویژه ای انجام داده ایم و همواره برای ارائه بهترین و سریع ترین پاسخ ها به شما کاربران عزیز، سراپا ایستاده ایم. خرید و دریافت خدمات از امن افزار سپاهان، تجربه ای متفاوت را برای شما به ارمغان می آورد، جایی که هیچ کدام از برند های فعال در بازار ایران، دارای چنین جایگاهی نیستند و بیشتر آنها در سطح یک فروشنده مشغول به فعالیت هستند.

امسی سافت همواره به پشتیبانی برجسته (OUTSTANDING) شهرت داشته است. ما معتقدیم که یک نرم افزار با کیفیت، بدون پشتیبانی سریع، بی وقفه و ممتاز، ارزشی ندارد. تیم پشتیبانی امسی سافت همواره مشتاق به یاری کاربران خود است.

در پایان ما به جد خرسند خواهیم شد که شما دعوتِ ما را برای نصب و دریافت نسخه آزمایشی 30 روزهِ رایگانِ آنتی ویروس، بپذیرید و با ارائه نظرات و دیدگاه های با ارزش تان، ما را در جهت ارتقای محصول و خدمات مرتبط با آن، یاری کنید.

همچنین اگر شما امروز کاربر امسی سافت هستید، بسیار خرسند خواهیم شد که تجربه خودتان در ارتباط با امسی سافت را با سایر کاربران عزیز به اشتراک بگذارید.🙏

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

این مطلب را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

مشاهده همه مطالب مشابه

نظر مخاطبان

بدون نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *