دسته بندی: کنسول مدیریت ابری | راهنمای محصولات و خدمات

کنسول مدیریت ابری: ایجاد حساب، فعال سازی و ورود

3 دقیقه

کنسول مدیریت ابری Emsisoft (اِمسی سافت)، یک زیرساخت یکپارچه تحت وب برای مدیریت آنتی ویروس شما است چه کاربرد خانگی مد نظر شما باشد و چه اداری و سازمانی. آموزش زیر مراحل ایجاد حساب کاربری، فعال سازی و ورود شما را به MyEmsisoft نمایش خواهد داد.

ایجاد حساب کاربری:

  1. ابتدا وارد صفحه ثبت نام MyEmsisoft، از طریق این لینک شوید.
  2. در این صفحه، اطلاعات خود شامل نام، آدرس ایمیل معتبر و یک پسورد استاندارد و قوی را وارد کرده و با انتخاب دکمه Sign Up، ثبت نام نمایید.
  3. در این مرحله، یک ایمیل تاییدیه برای شما ارسال میشود.
  4. وارد حساب ایمیل خود شده، ایمیل تاییدیه (Verify Email) را باز کنید و از طریق لینک موجود در آن، ثبت نام خود را تایید و نهایی کنید. (در صورتی که ایمیل تاییدیه را مشاهده نکردید، حتما بخش Spam را نیز در حساب ایمیل خود بررسی نمایید.)
  5. پس از تایید بصورت خودکار وارد حساب کاربری خود می شوید.

ورود به حساب کاربری:

  1. ابتدا وارد صفحه ورود MyEmsisoft، از طریق این لینک شوید.
  2. در این صفحه، اطلاعات خود شامل، ایمیل و پسوردتان را وارد کرده و با انتخاب دکمه Sign In به مرحله بعد که احراز هویت شما است، وارد شوید.
  3. در این مرحله یک ایمیل حاوی کد امنیتی 6 رقم برای شما ارسال میشود. لطفا پس از ورود به ایمیل خود و مشاهده آن، نسبت به ثبت آن در کادر مربوطه اقدام کنید و با زدن دکمه تایید، وارد حساب کاربری خود شوید.

سیستم تایید دو مرحله ای الزامی و اجتناب ناپذیر است و امکان نادیده گرفتن آن توسط شما وجود نخواهد داشت.

شما میتوانید از نرم افزار های تایید دومرحله مانند Google Authenticator نیز برای احراز هویت خود استفاده کنید.

اشتراک گذاری